سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برتر از همه

نظر

کسب درآمد اینترنتی با 21 ایده عالی برای تجارت انلاین ما ایده های کسب و کار را در اینترنت پیاده سازی می کنیم: 21 ایده برای تجارت آنلاین

اگر می خواهید آنلاین درآمد کسب کنید ، در شانس هستید! امروزه تقریباً همه می توانند یک تجارت را از طریق اینترنت شروع کنند. در این مقاله ، ما در مورد ایده های عالی کسب و کار آنلاین - 21 راه برای کسب درآمد آنلاین بحث خواهیم کرد.

 

قبل از اینکه تو شروع کنی

ایده هایی برای تجارت آنلاین

1. وبلاگ نویسی و کسب درآمد

2. ایجاد وب سایت برای تجارت الکترونیکی

3. وب سایت برای Dropshipping

4- بازاریابی وابسته

5. تبدیل به یک نویسنده مستقل شوید

6. توسعه برنامه

7. راه اندازی پادکست

8. طراحی گرافیک

9. جریان Twitch

10. مبادله معدن / Cryptocurrency

11. پخش در YouTube

12. توسعه وب

13. انتشارات خانه کتابهای الکترونیکی

14. مدیریت شبکه های اجتماعی

15. مربیگری

16. ترجمه ها

17. مشاوره SEO

18- تدریس

19. دوره های آنلاین تناسب اندام

20. فروش دامنه

21. بورس اوراق بهادار

نتیجه گیری

قبل از اینکه تو شروع کنی

4 میلیارد کاربر فعال برابر با بسیاری از مشتریان بالقوه برای تجارت آنلاین شما است. امیدوار کننده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ اما به خاطر داشته باشید که رقابت زیادی در این صنعت وجود دارد. برای موفقیت ، کسب درآمد اینترنتی باید سخت تلاش کنید.

به همین دلیل انتخاب طاقچه مناسب بسیار مهم است .

فرض کنید عاشق سفر و لذت بردن از غذاهای خوشمزه هستید ، می توانید یک وبلاگ با بررسی مواد غذایی ایجاد کنید. اما همچنین می توانید در هر مکانی که بازدید کرده اید در غذاهای خیابانی تخصص داشته باشید.

یا می توانید با نیاز مردم شروع کنید. اما برای این کار شما باید یک تحقیق در مقیاس بزرگ انجام دهید تا بتوانید یک تجارت آنلاین را آغاز کنید که واقعاً شکاف های موجود در بازار را پر کند .

بعلاوه مواردی وجود دارد که برای شروع یک تجارت آنلاین باید داشته باشید:

میزبانی وب . برای پیاده سازی ایده کسب و کار در اینترنت ، به احتمال زیاد به یک وب سایت احتیاج دارید. برای راه اندازی سایت به صورت آنلاین ، به یک هاستینگ خوب نیاز دارید. ما Hostinger ، شرکتی را ارائه می دهیم که خدمات میزبانی را با قیمت های مناسب ارائه می دهد.

نام دامنه . را انتخاب کنید نام دامنه که بهترین توصیف کسب و کار آنلاین خود را. این یک تصمیم تجاری مهم است که می توانید پس از انتخاب طاقچه تصمیم بگیرید.

زمان . برخی از ایده ها ممکن است بیشتر از سایرین طول بکشد . تخمین بزنید که چقدر زمان برای سودآوری نیاز دارید.

ایده هایی برای تجارت آنلاین

سرانجام ، بیایید به 21 ایده کسب و کار آنلاین بپردازیم که با استفاده از آنها می توانید پول واقعی آنلاین کسب کنید.

1. وبلاگ نویسی و کسب درآمد

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم بلاگ می زنند. برخی می خواهند با افراد همفکر ارتباط برقرار کنند ، دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و هنوز هم درآمد کسب می کنند.

چگونه می توان در یک وبلاگ درآمد کسب کرد؟ ابتدا ، اگر هنوز بلاگ نکسب درآمد اینترنتی دارید ، با دنبال کردن این مراحل ساده ، آن را ایجاد کنید:

ملع میزبانی

نام دامنه را ثبت کنید

یک بستر را انتخاب کنید

شروع به نوشتن مقالات وبلاگ کنید

برای جزئیات بیشتر ، کتابچه راهنمای کامل را بخوانید .

ثانیا ، از آن کسب درآمد کنید. در اینجا چند روش برای کسب درآمد از وبلاگ شما آورده شده است:

Google Adsense می توانید از جک هریک (ویکی هوی) که هر ماه 2 میلیون دلار از Adsense درآمد دارد یاد بگیرید.

فروش کتابهای الکترونیکی. اگر می خواهید مثل کارول تایز باشید که کسب درآمد اینترنتی از فروش کتاب الکترونیکی 45000 دلار درآمد کسب می کند ، می توانید این ایده تجاری را به وبلاگ آنلاین خود تبدیل کنید.

بررسی های پرداخت شده برای نوشتن یک بررسی خوب و دریافت هزینه برای آن ، به مهارت هایی نیاز دارید. Famebit به ما نشان می دهد که چگونه این کار را با موفقیت انجام دهیم.بهترین ایده نیز یک سایت عالی هست

همکاران پت فلین می گوید پول زیادی را می طلبید. اما بازاریابی وابسته با فرصت های درآمدزایی در اینترنت شگفت زده خواهد شد.

2. ایجاد وب سایت برای تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی خرید کالا و خدمات از طریق اینترنت است. Amazon و eBay نامهای بزرگی هستند که احتمالاً درباره آنها شنیده اید.

ایجاد وب سایت برای تجارت الکترونیکی یکی از بهترین ایده های تجاری در لیست ما است. فرصت کسب درآمد در این صنعت بسیار زیاد است.

Etsy یکی از بهترین مثالهاست. این فروشگاه اینترنتی است که کسب درآمد اینترنتی در آن صنایع دستی مانند جواهرات و اسباب بازی ها ارائه می شود.

صفحه اصلی فروشگاه آنلاین Etsy موفق

مانند وبلاگ ، برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

میزبانی

نام دامنه

محتوا (محصولات) برای فروشگاه آنلاین شما

می توانید راهنمای مفصلی در مورد نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین خود مطالعه کنید .

3. وب سایت برای Dropshipping

آیا مهارت فروش عالی دارید اما جایی برای ذخیره کالا ندارید؟ ارزش آن را دارد که حمل بار یا dropshipping را امتحان کنید.

با تحویل مستقیم می توانید از فروش کالاهای افراد دیگر سود ببرید.

وقتی مشتری سفارش می دهد ، شما پول دریافت می کنید و کالا کسب درآمد اینترنتی را از تهیه کننده خریداری می کنید. سپس تهیه کننده کالا کالا را به خریدار تحویل می دهد.

بنابراین ، شما از تفاوت قیمتی که مشتری به شما می پردازد و تأمین کننده آن را می پردازید ، سود می برید. علاوه بر این ، هیچ هزینه اضافی برای ذخیره کالا وجود ندارد.

حمل و نقل قطره یکی از ایده های تجاری است که باید به دلایل زیر امتحان کنید:

سرمایه گذاری اولیه کوچک

خطر کمتری دارد

کم سربار

اگر می خواهید dropshipping را انجام دهید ، به یک وب سایت نیاز دارید که محصولات موجود از تهیه کنندگان نمایش داده شود.

Oberlo - وب سایت مثال برای Dropshipping

اوبرلو نمونه ای از چگونگی کسب درآمد در هنگام تحویل مستقیم کسب درآمد اینترنتی است. آنها بیش از 85 میلیون محصول در سراسر جهان به فروش رسانده اند. علاقه مندید؟

4- بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته برای تبلیغ محصولات دیگران است.

اگر افراد چیزهایی را به توصیه شما خریداری می کنند ، درصد خود را دریافت می کنید. بسیاری از سوله های بازاریابی وابسته محبوب ، از جمله میزبانی ، خدمات آنلاین ، محصولات بهداشتی و یا حتی محصولاتی مانند تشک وجود دارد .

شما باید به برنامه های وابسته بپیوندید و یک لینک ویژه بدست آورید. سپس می توانید از لینک موجود در وب سایت خود و در پیام هایی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا توجه مردم به محصولات کسب درآمد اینترنتی خاص جلب شود.

می توانید از سایت خود برای بازاریابی وابسته استفاده کنید:

نمایش تبلیغات / آگهی ها در صفحات وب

ایجاد بررسی محصولات با پیوندها

اگر فکر می کنید این ایده کسب و کار آنلاین برای شما مناسب است ، در این راهنمای بیشتر بیاموزید .

5. تبدیل به یک نویسنده مستقل شوید

مهارت های شما می تواند شما را به موفقیت شغلی سوق دهد.

سایتهای زیادی وجود دارند که به نویسندگان محتوا پرداخت می کنند. یکی از آنها Cracked است . این سایت طنز نیاز به نویسندگان خلاق برای ایجاد محتوای سرگرم کننده دارد. در ضمن می توانید مهارت نوشتن خود را در هر مقاله 250 دلار درآمد کسب کنید.

Cracked - یک وب سایت خنده دار و میزبان مقالاتی از Freelancer

یا می توانید از وبلاگ خود برای به دست آوردن شغل استفاده کنید. کسب درآمد اینترنتی دنی مارگولیس الهام بخش شما خواهد شد که به عنوان یک نویسنده مستقل موفق باشید.

6. توسعه برنامه

توسعه برنامه های کاربردی یکی از بهترین ایده ها برای یک تجارت آنلاین است. شما واقعاً می توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید. فقط به موفقیت Spotify یا Instagram فکر کنید .

روش های بسیاری برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از برنامه ها ، به ویژه برنامه های تلفن همراه وجود دارد.

Freemium (کاربران می توانند هزینه بیشتری را برای ویژگی های پیشرفته بپردازند).

تبلیغات در برنامه.

اشتراک، ابونمان.

خریدهای درون برنامه

شما باید تجربه خود را به درستی ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، اگر شما به بازی علاقه دارید ، می توانید برنامه های بازی زیبایی ایجاد کنید. PUBG آنلاین ، Pokemon Go و Clash of Clans بازی هایی هستند که درآمد زیادی کسب می کنند.

7. راه اندازی پادکست

پادکست ها فایلهای صوتی یا تصویری دیجیتال هستند که در یک سری ایجاد می شوند و در بین مشترکین آنلاین توزیع می شوند. پادکست ها هر روز محبوب تر می شوند.

پادکست هم برای پخش کنندگان و هم مشترکان مزایایی را ارائه می دهد. برای مجری ، این فرصتی برای کسب درآمد در اینترنت است ؛ برای مشترکین ، فرصتی برای گوش دادن به مطالب شخصی شده در هر کجا.

اگرچه در ابتدا تجارت آنلاین شما با یک پادکست می تواند به کسب درآمد اینترنتی آرامی رشد کند ، اما روزی این شانس را دارد که به چیزی بزرگ تبدیل شود ، چیزی مانند Wondery . 

Wondery - سایتی که پادکست ها را منتشر می کند

کاربرد پادکست به عنوان مجری چیست؟ می توانید درآمد کسب کنید:

حمایت

بازاریابی وابسته

جمع سرمایه گذاری

8. طراحی گرافیک

اگر در زمینه طراحی گرافیک خوب هستید ، می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که به شما در یافتن مشتری کمک می کنند. طراحی 99 نمونه خوبی است. امروزه وب سایت آنها دارای بیش از 97،000 طراحی است. با پیوستن به 99 طراحی ، می توانید در پروژه های منتخب خود درآمد کسب کنید.

وب سایت طراح موفق کیت موروس

یا نگاهی بیندازید که چگونه کیت موروس این کار را می کند . نمایش بهترین کار خود به صورت آنلاین برای نشان دادن مهارت های خود ایده خوبی برای تجارت است. مشتری های بالقوه که کار وی را دوست دارند می توانند مستقیماً از طریق سایت با وی تماس بگیرند.

9. جریان Twitch

اگر بازی های ویدیویی زندگی شما هستند ، باید سعی کنید آنها را پخش کنید. این نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه سودآور است. ایده عالی کسب و کار برای کسب درآمد آنلاین ، درست است؟

Twitch سکویی است برای گیمرهایی که بازیهای ویدیویی خود را پخش می کنند.

و سایت بازی های ویدیویی Twitch Video Streaming

علاوه بر این که خود شما از بازی لذت می برید ، برای میلیون ها نفر فرصتی فراهم می کنید تا روند عبور از بازی را ببینند. اگر خوب کار کنید ، می توانید یک بازیکن حرفه ای شوید.

نمونه بارز جرمی ون است. او از پخش درآمد زیادی می کند. کسب درآمد اینترنتی وی بیش از 800000 مشترک Twitch دارد و در هر ماه 20،000 دلار دریافت می کند . و این بدون درآمد اضافی از حمایت مالی و تبلیغات است.

10. مبادله معدن / Cryptocurrency

Cryptocurrency یک ارز مجازی است که برای امنیت از رمزنگاری استفاده می کند.

برای به دست آوردن پول از معدن cryptocurrency ، برای حل مشکلات به یک کامپیوتر ویژه نیاز دارید.

استخراج بیت کوین از بلوک استفاده می کند. برای اطمینان از امنیت معاملات ، هر بلوک توسط یک سری مشکلات ریاضی مسدود شده است. اگر اولین کسی هستید که آنها را حل می کنید ، پاداش شماست.

پاداش بلوک 12.5 بیت کوین است. قیمت بیت کوین در حدود 7300 دلار است . بنابراین ، تقریباً 91،000 دلار درآمد کسب خواهید کرد .

اما مواردی وجود دارد که باید قبل از اجرای این ایده تجاری در اینترنت از آنها مراقبت کنید:

تجهیزات. برای خرید یک قاب آلومینیومی برای یک مزرعه معدن ، GPU 6 برابر (پردازنده گرافیکی) ، PSU (منبع تغذیه) ، سیستم خنک کننده و موارد دیگر باید 4000 دلار هزینه کنید .

برق یک مزرعه معدن برای بهره برداری عادی حدود 20 کیلووات ساعت مصرف می کند ، بدانید که هر ماه چقدر هزینه برق را باید پرداخت کنید. 

سرویس. لطفا توجه داشته باشید که ممکن است هزینه های اضافی برای تعمیر مزرعه معدن شما وجود داشته باشد.

زمان. شما باید نسبت سرمایه گذاری و سود احتمالی حاصل کسب درآمد اینترنتی از پاداش ها را محاسبه کنید.

11. پخش در YouTube

پخش جریانی در YouTube ایده خوبی برای افراد خلاق است.

شما می توانید Pewdiepie بعدی باشید ، اما فروش محتوای منحصر به فرد خود همیشه بهتر است.

Ryan ToysReview نمونه خوبی برای الهام بخش است. کانال بررسی اسباب بازی رتبه اول در یوتیوب به عنوان پردرآمدترین سال جاری است. درآمد وی 22 میلیون دلار بود .

Ryan Toys - کانال سودمندترین کانال بررسی اسباب بازی های YouTube

آیا ایده کسب و کار خود را برای کسب درآمد در اینترنت دارید؟ خوب! ساخت کانال خود را شروع کنید و تا آنجا که ممکن است مشترکان بیشتری داشته باشید.

پس از آن ، فیلم های خود را کسب درآمد کنید. شرط اصلی برای شروع دریافت پول از یوتیوب حداقل 4000 ساعت بازدید و 1000 مشترک است.

12. توسعه وب

یک توسعه دهنده وب می تواند در خانه 3000 دلار درآمد کسب کند . ایده خوبی برای کسب درآمد در اینترنت ، درست است؟

اگر به توسعه وب مشغول هستید ، می توانید با کار روی پروژه هایی برای مشتریان از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. سیستم عامل هایی مانند Upwork و Guru وجود دارند که این فرصت را به توسعه کسب درآمد اینترنتی دهندگان مستقل می دهند.

خانه وب سایت فریلنسرزهای گورو

یا می توانید مهارت های خود را از طریق یک سایت نمونه کارها نشان دهید تا مشتریان بالقوه بتوانند یک پروژه را به شما پیشنهاد دهند.

صرف نظر از اینکه شما به عنوان یک فریلنسر یا یک کارمند تمام وقت کار می کنید ، توسعه وب یک کار بسیار امیدوارکننده است. 

13. انتشارات خانه کتابهای الکترونیکی

صنعت کتاب تغییر کرده است. خود نشر یک روند امیدوارکننده است.

این ایده کسب و کار در زمینه کسب درآمد در اینترنت برای شما مناسب است اگر نوشتن کتاب استعداد شما باشد. می توانید کتابهای الکترونیکی خود را بصورت آنلاین بنویسید و بفروشید. مکان های بسیاری وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. انتشارات Amazon Kindle Direct یکی از آنهاست.

نکته: اگر می خواهید 70? از قیمت آمازون را بدست آورید ، کسب درآمد اینترنتی محدوده قیمت کتابهای الکترونیکی خود را از 2.99 دلار به 9.99 دلار تعیین کنید .

14. مدیریت شبکه های اجتماعی

چرا مدیریت رسانه های اجتماعی یکی از ایده های کسب و کار آنلاین است که ارزش امتحان کردن را دارد؟ بسیاری از دارندگان مشاغل به قدرت شبکه های اجتماعی اعتقاد دارند ، اما مدیریت موثر آنها را دشوار می دانند.

مدیریت رسانه های اجتماعی روشی جالب برای کسب درآمد و یک ایده عالی برای تجارت آنلاین است. اگر مشتری خوبی پیدا کردید می توانید نرخ ساعتی را شارژ کنید. براساس PayScale ، میانگین حقوق یک مدیر رسانه های اجتماعی بسته به کشور بستگی به سالانه تا 56000 دلار دارد.

15. مربیگری

با فروش دانش خود به صورت آنلاین می توانید درآمد کسب کنید.

صرف نظر از حوزه تخصص شما ، می توانید با آموزش دیگران در سال 25000 دلار درآمد کسب کنید . و اگر خوب عمل کنید می توانید مثل مایکل سروا باشید که سالانه بیش از 600000 دلار درآمد کسب می کند.

بسترهای مربیگری زیادی وجود دارند که می توانید برای شروع کار خود به عنوان مربی آنلاین مانند Coach.me و Coaching Cloud به آنها بپیوندید 

Couch.me - وب سایت برای مربیگری آنلاین

با این حال ، بهتر است وب سایت خود را برای تجارت آنلاین خود ایجاد کنید.

16. ترجمه ها

اگرچه Google Translate خوب عمل می کند ، اما هنوز هم تفاوت بین نتایج ترجمه واقعی و مورد انتظار است. به همین دلیل است که کار یک مترجم می تواند به ایده های عالی تجاری برای کار در اینترنت تبدیل شود.

Translate.com - وب سایت برای کار به عنوان مترجم

وب سایت های زیادی وجود دارند که به عنوان مثال Conyac و Translate.com شغل مترجمان را ارائه می دهند .

این روند نسبتاً ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید کسب درآمد اینترنتی این است که یک متخصص واجد شرایط باشید. قدم بعدی انجام نقل و انتقالات و پرداخت حقوق است.

17. مشاوره SEO

اگر بهینه سازی موتور جستجو حوزه تخصص شماست ، می توانید با مشاوره سئو درآمد کسب کنید.

ی متخصص سئو سایت را تجزیه و تحلیل کرده و توصیه هایی در مورد چگونگی بهینه سازی منابع برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ارائه می دهد.

بسیاری از دارندگان وب سایت به یک مشاور سئو نیاز دارند که بتواند منابع خود را به اولین موقعیت های موتورهای جستجو برساند. 

بسته به کشور ، به طور متوسط ??، این سرویس می تواند 171 دلار در ساعت هزینه داشته باشد . و می توانید مانند مایکل کوتام یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید که مشاوره سئو را ارائه می دهد که 350 دلار در ساعت هزینه دارد .

18- تدریس

تدریس در اینترنت نیز یک ایده جالب در تجارت است. برای اینکه درآمد خوبی داشته باشید ، فقط به یک رایانه و یک اتصال اینترنتی مطمئن نیاز دارید.

همیشه توصیه می شود که وب سایت خود را برای جذب مشتری بالقوه داشته باشید. اما پلتفرم هایی برای تدریس وجود دارد ، به عنوان مثال Wyzant .

Wyzant - بستر آموزش آنلاین

با استفاده از Wyzant ، بسته به سطح خود می توانید در هر ساعت حداکثر 60 دلار درآمد کسب کنید. اما آماده باشید که سایت برای 20 ساعت اول آموزش 40? هزینه داشته باشد.

19. دوره های آنلاین تناسب اندام

آیا تاکنون از زو رودریگز شنیده اید؟ او بنیانگذار کسب درآمد اینترنتی شرکت ZBody Fitness Inc.

شرکت ZBody Fitness  - وب سایت با دوره های آنلاین تناسب اندام

زو کار خود را به عنوان مربی شخصی آغاز کرد. او دارای برنامه های بدنسازی است که به وی اجازه می دهد بدون مراجعه به سالن های ورزشی گران قیمت ، مجدداً شکل خود را به دست آورد. اکنون زو در دوره های آنلاین ، آموزش و محصولات مارک دار تا 30،000 دلار درآمد دارد .

بنابراین ، اگر به تناسب اندام مشغول هستید ، این می تواند ایده خوبی برای یک تجارت آنلاین باشد.

20. فروش دامنه

فروش دامنه ایده امیدوار کننده برای یک تجارت آنلاین است. می توانید دامنه ای را با کمترین قیمت خریداری کرده و آن را با قیمت بالاتر برای فروش آماده کنید.

شما واقعاً می توانید درآمد زیادی کسب کنید. به عنوان مثال ، دامنه lasvegas.com با 90 میلیون دلار فروخته شد !

lasvegas.com - یکی از گرانترین دامنه ها

دلیل این امر این است که یک نام دامنه برای یک تجارت کسب درآمد اینترنتی آنلاین مهم است. اکثر شرکت ها برای بدست آوردن آدرس اینترنتی کامل هزینه های زیادی پرداخت می کنند.

شما می توانید دامنه خود را بفروشید یا به یک بستر فروش دامنه ها بپیوندید ، به عنوان مثال ، Sedo .

21. بورس اوراق بهادار

آخرین مورد موجود در لیست ما بورس کالا است. آیا با سرمایه گذاری پول می خواهید درآمد کسب کنید؟ در این حالت ، ارز ممکن است ایده های تجاری موفق باشد. اما به خاطر داشته باشید که این امر به مهارت و زمان خاصی برای تحقیق نیاز دارد.

با کاوش در اکونومیست یا هر سایت دیگری که بازار را تجزیه و تحلیل می کند ، مانند خطر محاسبه شده ، شروع کنید . با کمک آنها آخرین روندها را درک خواهید کرد. بعد از آن می توانید مثلاً Ally یک بستر معاملات را انتخاب کنید .

Home Platform Trading Home

از همه منابع برای سرمایه گذاری درست استفاده کنید. از این گذشته ، موفقیت شما به آن بستگی دارد. و فراموش نکنید که هر روز مراقب بازارها باشید.

نتیجه گیری

تحقق یک ایده خوب در زمینه تجارت آنلاین می تواند منبع کسب درآمد اینترنتی خوبی برای درآمد باشد. برخی از ایده ها به زمان و تلاش بیشتر و همچنین مهارت های ویژه ای نیاز دارند. یا سایت الو بیزینس که هست

در میان ایده های ارائه شده در بالا ، این سه امیدوار کننده ترین هستند:

وبلاگ نویسی روشی نسبتاً آسان برای کسب درآمد آنلاین است. می توانید بررسی های پرداخت شده را انجام دهید ، کتاب های الکترونیکی بفروشید یا تبلیغات خود را در سایت خود نشان دهید.

ایجاد سایت تجارت الکترونیکی فرصت های گسترده ای را در بازار باز می کند. کسب درآمد اینترنتی فقط کافی است یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و فروش محصولات را شروع کنید.

به دنبال نمونه زو رودریگز ، مربی بدنسازی شوید ، دوره آنلاین خود را توسعه دهید و به عنوان پاداش از سلامتی و پول خود بهره مند شوید. 

حالا که شما در حال حاضر ایده بسیاری از ایده های تجاری دارید ، بیایید سعی کنید کسب درآمد اینترنتی

https://tanvima.ir/make-money-from-the-internet-without-capital/