سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برتر از همه

نظر

با Benumof و Hagberg"s Airway Management ، نسخه 3 ، مهارت های مدیریت راه هوایی خود را تقویت کنید و بر چالش های بالینی غلبه کنید . این متخصص مرجع بیهوشی که توسط متخصصان بیهوشی ، ساکنین و بیهوشی پرستاران مورد اعتماد قرار گرفته است ، راهنمایی های تخصصی و کامل رنگی را در مورد تکنیک ها و پروتکل های قبل و بعد از لوله گذاری ، از انتخاب تجهیزات از طریق مدیریت عوارض ، ارائه می دهد.

با اعتماد به نفس با مشاوره تنها مرجع اختصاصی مدیریت راه های هوایی و مورد اعتماد متخصصین بیهوشی ، ساکنین و بیهوشی پرستار برای اطلاعات به روز در مورد هر بخش از زمینه ، تمرین کنید.

با خلاصه ، نحوه برخورد ، تصاویر دقیق انتخاب شده و پاورپوینت بررسی تثبیت و تورم خاک رس توسط گیاه بامبو منبع مثالهای موردی و تجزیه و تحلیل ، بر ضروری ترین و کاربردی ترین اطلاعات تمرکز کنید .

جدیدترین دانش فنی را با استفاده از فصل های جدید در مورد لارنگوسکوپ های ویدئویی و مدیریت راه های هوایی در حین CPR ، به علاوه به روزرسانی های جامع از دکتر کارین هاگبرگ و بسیاری از متخصصان جدید در زمینه مدیریت راه های هوایی اعمال کنید.

با استفاده از آخرین دستورالعمل های ASA مناسب ترین تکنیک ها را برای موارد دشوار انتخاب کنید .

با صدها تصویر تمام رنگی جدید ، یک دیدگاه بصری غنی در مورد روشهای پیچیده و تکنیک های نظارت به دست آورید .

تصمیم گیری کودکان در برمن از یک روش الگوریتمی و ساختاریافته استفاده می کند تا شما را به تشخیص و درمان صحیح هر بار سوق دهد. دکتر Lalit Baja ، Simon Hambidge ، Ann-Christine Nyquist و Gwendolyn Kerby برای ارائه شکایت یا اختلال خاص از تحقیق و نمودار جریان مبتنی بر شواهد برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز شما برای تصمیم گیری موثر استفاده می کنند. با استفاده از جداول دارویی به روز شده ، الگوریتم های تجدید نظر شده و دسترسی کامل متن آنلاین به سایت  ، این نسخه جدید کارآمد ، تشخیص و مدیریت مشکلات بالینی متداول از دوران به سرعت به راهنمایی در مورد تشخیص و مدیریت الگوریتم ها برای هر اختلال بالینی دسترسی پیدا کنید.

طیف گسترده ای از بیماری ها و اختلالات را با پوشش جامع تشخیص ، ارزیابی شدت و مدیریت بالینی درمان کنید.

به لطف نشانه های مداخلات جراحی و همچنین اقدامات تشخیصی گران قیمت ، بهترین روش درمانی را برای هر مورد انتخاب کنید

از طریق وب سایت  به محتوای کاملاً قابل جستجو دسترسی پیدا کنید.

از تحولات اخیر مطلع باشید و در مورد اختلالات حرکتی ، آزار جسمی در کودکان ، سو abuse استفاده جنسی در کودکان ، اختلالات خوردن ، ADHD و سایر موضوعات داغ تصمیمات موثری بگیرید.

با یک جدول جدید از مطالب سازمان یافته در دو بخش - ارائه شکایات و اختلالات خاص - به سرعت و به راحتی پاسخ ها را پیدا کنید که نیاز به ورق زدن بین فصل ها را کاهش می دهد.

از دیدگاه های متنوع نویسندگان خبره از سراسر کشور استفاده کنید.

با نمودار جریان کوتاه تر ، کاربر پسند و فصل های تخصصی کمتر ، فقط اطلاعات مورد نیاز خود را در نسخه جدید ساده دریافت کنید.

هر بار با راهنمای گام به گام منحصر به فرد دکتر برمن ، تشخیص درست دهید