سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برتر از همه

نظر

قالب هاستینزا  15 ابزار جستجوگرها برای بهینه سازی وب سایت خود برای موفقیت در سال 2020

 بنابراین اگر از طریق یک لینک کلیک کنید و خرید کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. ما فقط راه حل هایی را پیشنهاد می کنیم که به آنها اعتقاد داریم.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از سخت ترین قسمت های اجرای یک وب سایت است. نحوه رتبه بندی Google و سایر موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از رقابت بیش از پیش باشید ، مرتباً از آخرین پیشرفت های سئو استفاده می کنید.

 

خبر خوب این است که ابزار بسیار خوبی وجود دارد قالب هاستینزا  که می توانید برای مقابله با سئو در سایت و به دست آوردن داده های مورد نیاز برای بهبود رتبه خود استفاده کنید. اگر بدانید که آنها چه هستند و چه کاری می توانند برای شما انجام دهند ، برای موفقیت مجهز خواهید بود.

 

در این مقاله شما را با 15 ابزار مورد علاقه SEO خود آشنا خواهیم کرد. هرکدام می توانند در بهبود رتبه بندی شما در همه موتورهای جستجو محبوب از جمله Google و Bing کمک کنند. بیایید درست پرش کنیم!

 

 

سایت خود را با DreamPress بهینه کنید

به روزرسانی های خودکار DreamPress و دفاعی امنیتی قوی قالب هاستینزا  ، مدیریت سرور را از دست شما خارج می کنند تا بتوانید روی سئو تمرکز کنید.

 

برنامه ها را بررسی کنید

 

1. کنسول جستجوی Google

کنسول جستجوی Google. 

کنسول جستجوی Google مجموعه ای از خدماتی است که می توانید برای تشخیص اینکه موتور جستجو وب سایت شما را مشاهده می کند ، استفاده کنید. این سرویس طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان سئو را در اختیار شما قرار می دهد و جنبه های مختلف بهینه سازی را پوشش می دهد.

 

به عنوان مثال ، کنسول جستجوی Google شما را قادر می سازد تا خطاهای خزنده ای را که در وب سایت شما رخ داده است ، بررسی کنید تا بلافاصله آنها را اصلاح کنید. همچنین می تواند نشان دهد که سایت شما تحت تأثیر بدافزارها قرار دارد ، عبارات کلیدی کلیدی مردم برای یافتن سایت شما ، بک لینکهایی که دریافت کرده اید و موارد دیگر استفاده می شود.

 

اگر نگران رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) خود باشید ، ویژگی های بسیاری که این سرویس ارائه می دهد ، آن را یک ضرورت نزدیک می کند . در اینجا تمرکز روشنی روی نتایج Google وجود دارد قالب هاستینزا  ، اما نگران نباشید. اگر بتوانید در گوگل رتبه خوبی کسب کنید ، احتمال زیاد است که در سایر موتورهای جستجو نیز خوب عمل کنید.

 

تا آنجا که در واقع با استفاده از خدمات پیش می رود ، درک کنسول جستجوی Google بسیار ساده است. همچنین اضافه کردن وب سایت خود و شروع کار بسیار ساده است ، بنابراین هیچ دلیلی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

 

ویژگی های اصلی:

 

نظارت بر درک Google وب سایت شما.

پیگیری کنید که بازدید کنندگان ازقالب هاستینزا   چه کلمات کلیدی برای رسیدن به شما استفاده می کنند.

در خطاهای خزیدن ، متا تگ یا نقشه سایت در بالای صفحه بمانید .

پرونده robots.txt خود را به روز کنید .

پیوندهای سایت خود را رصد کنید.

اگر سایت شما به بدافزار آلوده است ، هشدار دریافت کنید.

قیمت: رایگان!

 

 

مرتبط: 13 راه ساده برای تقویت SEO در وب سایت وردپرس شما

2. SEMrush

SEMrush

 

SEMrush یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی است که قالب هاستینزا  شما را قادر می سازد در مورد تعداد افراد در جستجوی اصطلاحات خاص داده ای بدست آورید. علاوه بر این ، همچنین اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی مشابه ، تبلیغات مرتبط ، لیست محصولات و موارد دیگر ارائه می دهد.

 

SEMrush علاوه بر اینکه یک ابزار کلمه کلیدی عالی است ، می تواند اطلاعاتی در مورد استراتژی های رقبای شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، می تواند به شما بگوید که چقدر ترافیک دریافت می کنند ، چه میزان از تبلیغات پولی دریافت می کنند و بک لینک های آنها چیست.

 

اگر شما فردی هستید که عاشق انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی است ، به ابزاری مانند SEMrush در زرادخانه خود نیاز دارید. با استفاده از آن ، شما می توانید دقیقاً بفهمید که کلمات کلیدی چه بهترین نتیجه را برای تلاش های شما به ارمغان می آورد ، و بررسی کنید که رقبای شما برای چه رتبه هایی رتبه بندی می کنند.

 

این سرویس حتی به شما امکان می دهد تا به متن و رقبای تبلیغاتی رقبا نگاهی بیندازید ، که می تواند در هنگام تست صرفه جویی زیادی را برای شما صرفه جویی کند. به خاطر داشته باشید که تمام این داده ها بدان معنی است قالب هاستینزا  که منحنی یادگیری با این سرویس می تواند کمی شیب دار باشد.

 

ویژگی های اصلی:

 

ارزش پرس و جوهای خاص را تحقیق کنید.

بررسی کنید که رقبای شما برای چه رتبه های کلیدی قرار می گیرند و میزان ترافیک آنها را دریافت می کنند.

اطلاعات مربوط به بک لینک های وب سایت های دیگر را پیدا کنید.

به متن و تبلیغات رسانه ای رقبا نگاه کنید.

قیمت : شما می توانید تا 10 نتیجه به صورت رایگان در روز دریافت کنید یا برای یک حساب پریمیوم ثبت نام کنید. خبر خوب؟ ما یک کارآزمایی ویژه دو هفته ای با SEMrush انجام داده ایم تا بتوانید ببینید که آیا اینها مناسب سایت شما هستند یا نه! 

 

3. BuzzStream

وب سایت BuzzStream. 

BuzzStream مجموعه ای از ابزارها را برای کمک به تحقیقات دامنه ، بازاریابی ایمیل و مدیریت پروژه به شما ارائه می دهد. این یک نوع پلتفرم بسیار همه جانبه است و تعداد بسیار زیاد گزینه هایی که ارائه می دهد می تواند ارعاب کننده باشد. با این حساب ، بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه می تواند به شما در رفع نیازهای سئو کمک کند.

 

وقتی صحبت از تحقیق می شود ، BuzzStream می تواند در جمع آوری لیست نتایج برای کلمات کلیدی مورد نظر به شما کمک کند. سپس اطلاعات مربوط به هرکدام از آن وب قالب هاستینزا  سایت ها از جمله رتبه بندی کلی ، حساب های رسانه های اجتماعی مرتبط ، سن دامنه و اختیارات و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

 

در عمل ، شما می توانید از این ویژگیها برای کمک به شما در انجام ممیزی کامل جستجوگرها ، تحقیق در مورد رقبای شما و مطالبی که منتشر می کنید ، استفاده کنید. علاوه بر این ، حتی می تواند به شما در ایجاد لیستی از نویسندگان و آنچه که هر یک از آنها کمک می کند ، کمک کند ، بنابراین می توانید استراتژی های آنها را حتی بیشتر دقت کنید.

 

ویژگی های اصلی:

 

رقبای خود را بر اساس هر کلمه کلیدی که می خواهید هدف گذاری کنید ، تحقیق کنید.

جمع آوری داده ها درباره سن دامنه و اختیار برای وب سایت های خاص.

دریابید که رتبه های رقبا در SERP چیست.

حساب های رسانه های اجتماعی را برای سایت های رقابت خود پیدا کنید.

لیستی از نویسندگانی را ایجاد کنید که برای وب سایت های قالب هاستینزا  رقیب می نویسند و آنچه انجام می دهند را دنبال کنید.

قیمت : برنامه BuzzStream با 24 دلار در ماه شروع می شود .

 

4. Moz Pro

صفحه اصلی Moz Pro.

Moz Pro مجموعه ای از ابزارهای SEO است که برای کمک به شما در مقابله با بهینه سازی با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر داده ها ایجاد شده است. برای ارائه یک مرور سریع ، Moz Pro تا حدودی شبیه به SEMrush است ، به این ترتیب شما را قادر می سازد تا هم در مورد کلمات کلیدی مخصوص دم بلند و هم در حوزه های دیگر تحقیق کنید. شما می توانید از این اطلاعات برای جلوگیری از کلمات کلیدی با پتانسیل کمی استفاده کنید و عملکردهای رقبای خود را بهتر کنید.

 

وقتی به کلمه کلیدی با استفاده از Moz Pro نگاه می کنید ، نمره دشواری به شما نشان می دهد که نشان می دهد رتبه بندی آن اصطلاح چقدر چالش برانگیز خواهد بود. شما همچنین می توانید نمایه ای از چند نفر در جستجوی آن عبارت دریافت کنید و حتی می توانید برای مقایسه آسان لیست هایی از کلمات کلیدی ایجاد کنید. اینها همه ویژگیهایی هستند که شما از یک ابزار تحقیق در مورد کلید واژه معتبر انتظار دارید ، اما Moz Pro به لطف یک رابط بسیار شهودی از آن متمایز است.

 

درمورد آنچه که در مورد Moz Pro بسیار منحصر به فرد است ، این پلتفرم یک پسوند Chrome را ارائه می دهد که می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد هر دامنه مورد بازدید خود استفاده کنید. علاوه بر این ، می تواند پیشنهادهایی در مورد بهینه سازی صفحه ارائه دهد و شما را در مورد خطاهای خزنده هشدار دهد ، دقیقاً مانند کنسول جستجوی Google.

 

ویژگی های اصلی:

 

تحقیق کنید که یک کلمه کلیدی چقدر رقابتی است ، و همچنین حجم جستجوی آن.

پیشنهادات خود را در مورد کلمات کلیدی مرتبط دریافت کنید.

رقبای خود را بررسی کنید ، از جمله کلمات کلیدی آنها را هدف قرار دهید.

بدون مراجعه به وب سایت Moz ، از یک برنامه افزودنی Chrome استفاده کنید تا سایر دامنه ها را جستجو کنید.

چند کلمه کلیدی را با استفاده از لیست های سفارشی مقایسه کنید.

پیشنهادات بهینه سازی در صفحه و هشدارهای خطا را دریافت کنید.

قیمت : یک آزمایش آزمایشی 30 روزه برای برنامه Pro در دسترس است ، در حالی که قیمت گذاری منظم با 99 دلار در هر ماه شروع می شود .

 

5. پیوند

وب سایت Linkody 

 

 

لینکدی همه چیز درباره بک لینک است. این ابزار به شما امکان می دهد قالب هاستینزا   دریابید که چه کسی به وب سایت شما پیوند می زند ، یاد می گیرد که از چه کلمات کلیدی استفاده می کنید ، و حتی پیوندهایی را که دوست ندارید "disavow" کنید. آخرین ویژگی ممکن است مفید باشد اگر فکر می کنید کسی به عنوان هرزنامه به وب سایت شما پیوند دارد زیرا نمی خواهید موتورهای جستجو فکر کنند که قصد دارید سیستم را بازی کنید.

 

اگرچه جذابیت اصلی در اینجا گزارش های بک لینک است ، Linkody همچنین چند مورد قابل توجه نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا گزارش هایی را تهیه کنید که می توانید برای مشتری ارسال کنید ، بر سهام اجتماعی سایت خود نظارت کنید و به Google Analytics متصل شوید .

 

در کل ، این یک ابزار زیبا برای طاقچه است ، اما در صورت نیاز به راهنمایی در ساخت لینک ، کاملاً مفید است. مهمتر از همه ، این ارزان تر از خدمات گسترده ای است که ما تاکنون در مورد آنها صحبت کرده ایم.

 

ویژگی های اصلی:

 

بک لینک های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

پیوندهای بدی که ممکن است روی سئوی شما تأثیر بگذارد ، رد کنید.

گزارش های بک لینک را برای مشتری های خود ایجاد کنید.

برای دسترسی به داده های بیشتر به Google Analytics وصل شوید.

سهام اجتماعی سایت خود را نظارت کنید.

قیمت : برنامه های Linkody از حداکثر دو دامنه با 14.90 دلار در ماه شروع می شوند ، اما می توانید به مدت 30 روز بدون کارت اعتباری نیز آن را امتحان کنید.

 

6. آنتولو

صفحه اصلی آنتولو. 

Ontolo ابزاری تحقیقاتی است که می توانید برای یافتن فرصت های بازاریابی و سئو از آن استفاده کنید. همچنین می تواند به شما در یافتن زمینه های برگشت و ارسال پست مهمان کمک کند ، این چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید یک وسیله خودکار به خوبی این کار را انجام دهد.

 

ایده پشت آنتولو این است که به شما کمک می کند راه هایی برای رشد ترافیک خود در ورای تحقیقات کلمات کلیدی پیدا کنید. اگر می خواهید وب سایت شما معتبرتر شود ، بک لینک ها ضروری هستند ، قالب هاستینزا  اما پیدا کردن فرصت های مناسب می تواند دلهره آور باشد.

 

آنتولو به شما کمک می کند تا آن

ایجاد نقش کاربری سفارشی در وردپرس

 

https://www.dreamhost.com/blog/seo-tools-to-optimize-website-success/