سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برتر از همه

پاورپوینت درس 2 انگلیسی یازدهم اسم مصدر نیروی فضایی ایالات متحده هواپیمای فضایی رمز و راز را پرتاب می کند
  رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم برای شاخه نظامی جدید آمریکا پرده برداری کرد.

فاکس ملت  میزبان  تامی بروس  او استفاده می شود دو بار در هفته برنامه به برجسته کردن این خبر، که بسیاری از آمریکایی ها ممکن است در میان تحولات ثابت در همه گیر کوروناویروس نادیده گرفته است.

نمایش ها و مستندهای اصلی که هر روز آمریکا را جشن می گیرند.
Fox Nation یک سرویس جریان سرگرم کننده است که شامل شخصیت های مورد علاقه Fox News شما ، با نمایش های اصلی و مستندهایی است که آمریکا را جشن می گیرد.

آزمایشی رایگان خود را شروع کنید
بروس در "دریافت تامی بروس" روز سه شنبه گفت: "ممکن است این مسئله را از دست داده باشید زیرا فقط کمی خبر می کند و بعضی اوقات چپ آن را مسخره می کند." وی افزود: "اما واقعیت موضوع این است که ما از جهات مختلف پشت چین بوده ایم ... و مطمئناً وقتی اتفاق می افتد که در فضای بیرونی اتفاق می افتد و آماده سازی آنها برای شروع نه تنها جنگ فضایی بلکه برای تسلط بر کره زمین از طریق فضا است. "

موشک متحد اتحاد پرتاب Atlas V حامل خودروی آزمایشی Orbital X-37B که از ایستگاه نیروی هوایی کیپ کاناورولال در فلوریدا پرتاب شده است.

به پاس تلاش برای مبارزه با بیماری همه گیر و همچنین قربانی ویروس ، یک فداکاری کتبی به موشک Atlas V متصل شد و در آن آمده است: "به یاد قربانیان COVID-19 و ادای احترام به همه پاسخ دهندگان اول و کارگران خط مقدم. آمریکا قوی. "

این ششمین مأموریت هواپیمای فضایی X-37B بود که پس از طی بیش از دو سال در مدار ، در ماه اکتبر به زمین بازگشت.

هواپیمای فضایی دارای انرژی خورشیدی ، پاورپوینت درس 2 انگلیسی یازدهم اسم مصدر قابل استفاده مجدد و از راه دور است. Space.com  خاطرنشان کرد  که بیشتر بارهای آن طبقه‌بندی شده است.

Fox Nation ماه "ملت سپاسگزار" را آغاز کرد: داستانهای الهام بخش از میهن پرستیفیلم
ترامپ در خلال مراسم گذشته در دفتر بیضی که به مناسبت رونمایی از پرچم رسمی نیروی فضایی ایالات متحده برگزار شد ، به خبرنگاران گفت که ایالات متحده در حال ساخت "تجهیزات نظامی باورنکردنی" است.

رئیس جمهور گفت: "ما - من آن را موشک فوق العاده دوپر می نامم." "شما شنیده اید که روسیه پنج بار [موشک های سریعتر] و کار روی چین پنج یا شش بار ، ما 17 بار داشته ایم ، و این فقط پیشروی کرده است."

وی گفت: "اکنون ، نامیدن آن به سلاح موشکی سوپر دوپر ، ترامپ کلاسیک است ، اینطور نیست؟" گفت بروس ، اظهار داشت که هدف بزرگتری از سخنان به ظاهر غیرمستقیم رئیس جمهور وجود دارد.

وی اظهار داشت: "هر آنچه رئیس جمهور می گوید ، هر چیزی که ما پرده برداری می کنیم ، کارهایی که ما انجام می دهیم فقط برای مصرف آمریکایی ها نیست بلکه مصرف جهانی است."

بروس اظهار داشت که آمادگی آمریکا برای آینده مهم است و وی اظهار داشت که این واقعیت در پی تاج ویروس مشهودتر شده است.

نمایش های جدید را در سایت FOX برای ماه "شکرگزار ملت" بررسی کنید

وی گفت: "روشن است که چین نه تنها به دلیل ویروس موجود در خانه ، بلکه به دلیل واکنش جهانی در برابر آن ، دچار مشکلات جدی است."

"ما کاملاً نمی دانیم که چینی قادر به انجام چه کارهایی است ، آنها می خواهند برای این کار چه کاری انجام دهند ، یا حتی روسیه. آنچه برای دفاع از ایالات متحده ضروری است را انجام دهیم. "

با توجه به جدید  پنتاگون  گزارش منتشر در سال گذشته، چین و روسیه به احتمال زیاد ساخت لیزر پرقدرت است که می تواند ماهواره های آمریکا شلیک کنید.

"پویا و پیام رسانی این است - که آمریکا قرار نیست پشت سر بماند ، پاورپوینت درس 2 انگلیسی یازدهم اسم مصدر ما فعال خواهیم شد ، این چیزها مهم هستند ، که چین مورد توجه است ، بنابراین روسیه ، که ما می خواهیم بسیار تهاجمی بازی کنیم. در این زمینه ، "بروس نتیجه گرفت.

برای تماشای همه این قسمت و موارد دیگر به Fox Nation  بپیوندید  و امروز "Get Tammy Bruce" را تماشا کنید   .

فقط برای مدت محدودی! یک نسخه رایگان و امضا شده از PETE HEGSETH کتاب جدید "Crusad AMERICAN" با هر برنامه سالانه FOX NET را دریافت کنید

الکس پاپاس و جیمز راجرز فاکس نیوز در این گزارش نقش داشتند.